Consulta el cens electoral

Davant la celebració de les pròximes Eleccions generals es podran consultar, a l’Ajuntament, les dades d’inscripció en el Cens electoral.

Atés que aquestes dades tenen caràcter de protegides sols es podrà obtindre informació personal de l’elector compareixent, acreditant-se mitjançant l’exibició del DNI, Passaport o Permís de conduir originals.

El termini de consulta comprén del 30 de Setembre al 7 d’Octubre de 2019, tots dos inclusivament.

HORARIS DE CONSULTA

Dilluns a Divendres de 9:00 a 14:00h