Visita el Castell de Benissanó

No dubten de visitar el Castell de Benissanó, un lloc replet d’història i bellesa en un perfecte estat de conservació.

La visita els traslladarà a l’època medieval mitjançant un passeig inoblidable per la seua sales, terrasses i muralles plenes d’encant en un somni perfecte replet d’imaginació.

HORARIS DE VISITA: DIUMENGES i FESTIUS DE 11h a 14h.

VISITES FORA DE L’HORARI PREVIST:

DILLUNS a DISSABTE de 10.00 a 14:00h i de 17.00 a 20:00h.

Grups com a mínim de 12 persones.

Imprescindible reservar amb anterioritat telefonant al número 654 603 163 / 695 500 290 .

Aquestes visites guiades poden fer-se en Valencià, Castellà, Anglés, Francés i Italià sempre que ho indique en la reserva d’entrades. (Duració de 50 min.)

PREUS:

Adults: 3€

Xiquets (fins a 10 anys): 1,5€

Jubilats, Pensionistes i Carnet Jove: 2€

Menors de 5 anys: Gratis

Suplement visita guiada: 2€ per persona (duració 50 min.)