Convocatòria segon exercici del procés selectiu d’agent de policia local, oferta d’ocupació 2021

Amb data 22/12/2022 es va publicar en el tauler d’anuncis de la seu electrònica de l’Ajuntament de Benissanó anuncie de qualificacions del primer exercici del procés selectiu d’agent de policia local i convocatòria del segon exercici, que tindrà lloc el pròxim dia 17 de gener de 2023 a les 09.30 hores, a la casa de la joventut de Benissanó, en els termes que s’exposen. El que es publica als efectes oportuns.