Programa de contractació eCOVID 2020

Informació relativa als llocs de treball concedits a l’ajuntament de Benissanó dins de les subvencions destinades a la contractació de persones d’almenys 30 anys d’edat, aturades com conseqüència de la conjuntura derivada per la covid 19, en col·laboració amb corporacions locals de la comunitat valenciana (AVALEM EXPERIÈNCIA) – ECOVID – anualitat 2020.

Vista la Resolució de 7 d’agost de 2020, de director general de LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació, per la qual es convoquen per a l’exercici 2020 les subvencions destinades a la contractació de persones majors de 30 anys d’edat, aturades com a conseqüència de la conjuntura derivada per la COVID 19, en col·laboració amb corporacions locals de la Comunitat Valenciana (AVALEM EXPERIÈNCIA), publicada en el DOGV núm 8879 de 11 d’agost de 2020.

SUBVENCIÓ CONCEDIDA A L’AJUNTAMENT DE BENISSANÓ: 40.605,06€

Contractació de: