Campanya de Salut pública 2019 de la Diputació de València

El municipi de Benissanó és un dels beneficiaris de les ajudes de la Diputació de València per a dur a terme campanyes de Salut Pública en matèria de prevenció i foment de salut per a aquest 2019.

L’Ajuntament de Benissanó ha rebut una subvenció per a desenvolupar un programa per a la desratització, desinsectació i desinfecció d’edificis municipals i del clavegueram.

Es tracta d’una campanya que es realitza des dels últims anys i que la Diputació de València promou entre els ajuntaments de municipis de la província i entitats locals menors amb població no superior a deu mil habitants.